woensdag 1 mei 2013

Tilda is whishing you a Day full of Hapiness!


Vandaag wil ik jullie een drieluik laten zien die ik heb gemaakt. Natuurlijk heb ik weer een schattige stempel van Magnolia gebruikt. Ze komt, net als de schattige vlinders die je links en rechts ziet, uit de nieuwste collectie"Once Upon a Time" en ze heet Sweet Pea Tilda. Ik heb haar bij Harlekino gekocht. Deze drieluik is van Let's Get Bizzee en je kunt hem kopen in de webwinkel van Doe@ding.


Op deze foto zie je de rechterzijde van de drieluik. De spellbinder die ik heb gebruikt heet Gold Labels Four. De vlinders op het middenpaneel zijn ook van Spellbinders, ze heten Pappilion 2.
De DooHickey's die ik heb gebruikt heten Peacock Feathers. Zowel de vlinders als deze DooHickey's heb ik in de webwinkel van Harlekino gekocht.

 
Ik heb Tilda gekleurd met Distress Inkt en Distress Markers. 
De kleuren die ik heb gebruikt zijn Bundled Sage, Iced Spruce, Weathered Wood, Walnut Stain, Black Soot, Peeled Paint, Shabby Shutters, Tattered Rose, Tea Dye en Aged Mahogany.
 
 
De supergave roosjes die je hier op de foto ziet heb ik gemaakt met een gave mal van Noor Design.
De schattige groene swirl en het hekje zijn ook van Noor! Op de site van Noor staan nog veel meer gave spullen!
 
 
 
Dit is de linkerkant van de drieluik. De prachtige embellischments zijn van Unique Hobbyproducts.

 
 
Het prachtige kant komt uit de winkel van Doe@ding, net als de bloementjes en de parels.
 

Op de tekstgedeeltes links en rechts heb ik met Frantage zitten rommelen. Wat is dat gaaf spul. Je gebruikt de embossing poeder als ondergrond en combineert dat met de verschillende soortjes die er zijn, even aan de onderkant verwarmen met een heattool en je maakt de leukste spullen.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Natuurlijk vind ik het superlief als je even een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,

Monique xxx

75 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, wie schön dieser Trittico, so edel und elegant.
    Ich wünsche dir einen schönen 1. Mai, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very stunning project, I love what you did. Your colors and embellishments are so gorgeous together. Tilda is most lovely. Well done.
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je geweldig mooi opgepimpt Monique!! Super ziet het er uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique !
    Eine exquisite Leistung - Das Werk ist einfach umwerfend schön und ganz was Besonderes !
    Liebe Grüße
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie. Het is een waar kunstwerk! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,mag ik even een doekje(ik heb zitten kwielen)WAUW,wat een schitterend drieluik. Ik heb op mijn gemak in de vergroting zitten kijken en het is allemaal zo mooi uitgewerkt en gecombineerd,hier zitten wel wat uurtjes in. Ik vind het ook zo mooi dat doordat je de vlinders uit bewerkt papier gestanst hebt ze wel van kant lijken,zo fragiel....ooh,ik heb genoten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowie, ziet er goed uit!!!
    schitterend Monique!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Monique wat een kunstwerk, ik vind het een beauty, zo mooi hoe je dit hebt gemaakt, echt helemaal top en wat een werk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, that´s wonderful! I like your soft colors and rich decoration.
    Pona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi gemaakt weer zeg!!!

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Monique, a beautiful work you have created. It is simply a work of art.

    Thank you let us share it.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag 'm al op FB voorbij kmen..wat een waanzinnig gave creatie heb je weer gemaakt! Iedere keer zie ik weer iets anders erop! Top Monique! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, het is weer een schitterend kunstwerk en ook zo Monique Lokhorst, echt heel gaaf.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG This is just Amazing! Layering, Colouring, Design. STUNNING!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW....such a phenomenal work of art!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ♥ AMAZING ♥ STUNNING ♥ WONDERFUL ♥

    Hugs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Monique, wat is dit weer knap!
    Al die mooie details, knap werk!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwwiiieieie!!! Super gave creatie!

    GR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie creatie weer zeg...jij maakt van alle simpele dingen mooie dingen.
    Ook dit is een leuke workshop waard maar denk niet dat die er zal komen helaas.
    Gr natas

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh Monique, wat is dit toch geweldig mooi en zulke mooie details! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo,
    Het is een prachtige creatie die je hebt gemaakt. Heel apart zó'n drieluikje.
    Ik ben aan het blog-hoppen, maar kom hier geen link tegen.
    Groetjes van Josée

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk en de bloemen zijn prachtig. Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zo gaaf dit ook weer ben via de bloghop hier even langs gekomen weer maar kwam zo wie zo af en toe al eens langs hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is weer prachtig! Je haalt de Monique creaties er vaak wel uit. Die stijl. Geweldig. Ik hop snel door, dan heb ik straks alle Blog van de DT leden van Let's Get Bizzee gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ben aan het hoppen en jou creaties met het mdf van let's get bizzy zijn waanzinnig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik hoop dat ik hier juist zit want ik vondt geen link van let's get bizzy....
    woorden schieten mij te kort als ik dit zie... wat prachtig gemaakt!!!! ben er helemaal verliefd op... op al jouw werkjes trouwens!
    ik hop snel weer verder..
    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gedaan ! zeer mooie creatie.
    Ben ook aan het blog hoppen maar kon geen bericht over de hop vinden.
    Ik kom later nog eens terug.
    Vele groetjes,
    Peggy *Mollemieke*

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtige drieluik heb je gemaakt zeg, echt super mooi !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Helemaal mijn kleuren. Schitterend gemaakt.

    Liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit ziet er schitterend uit
    En hartstikke gezellig dit bloghoppen je doet er zo`n leuke ideeen mee op nou nog gaan uitvoeren .
    Een fijne zaterdag
    Liefs Cinderella(Cindy)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh Monique if I'm ever in need of motivation or inspiration I only have to visit your blog! This is outstanding work, the level of detail is awesome and your colouring of Tilda is exquisite!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Monique,
    Wat een prachtige creatie weer!!! En de kleuren vind ik ook erg mooi die je gebruikt hebt.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Monique, wat n super gaaf 3 luik heb je gemaakt zeg! Ik zag m al op fb voorbij komen. Echt zo mooi.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi gemaakt zeg! ik doe ook gezellig mee met de bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Monique, ik ben ff stil, wat een mooie liefdevolle creatie, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat is dit ook gaaf! ik vind het zo leuk om te zien wat er van gecreeerd wordtr, bedankt voor de ideeen, liefs Henrfiette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jeetje, ook dit moet een berg werk zijn geweest! Heel mooi! OpHop naar het volgende blog!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hartstikke mooi! En de servethouder die je gemaakt hebt vind ik ook heel erg mooi! Ik hoop dat mijn kleinkinderen heel veel zin in knutselen hebben voor moederdag en vaderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. jeetje pietje zeg wat is die gaafffff en wat een werk moet dat zijn geweest. knap hoor als je dat zo kan maken....schittterend

    wens jullie een fijne bloghop weekend

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat ontzettend mooi is dit drieluik, om jaloers op te worden haha. Ik ga weer gezellig verder bloghoppen. echt leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige creatie van het drie luik van Let's Get Bizzee!! De kleuren zijn geweldig!! Ben aan het blog hoppen ga snel verder om te kijken wat er nog meer van moois te vinden is!! Fijn weekend & bedankt voor de inspiratie, je hebt een mooi blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een werk! Geweldig mooi.
    Nu weer verder met bloghoppen.
    Groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig. Ik deze ook gekocht. Leuke inspiratiebron.
    Groetjes
    Anja Heuvelsland

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtig. En wat een werk zit daar in.
    Gauw naar de volgende om te zien wat die voor moois heeft gemaakt.
    Groetjes
    Anja Heuvelsland

    BeantwoordenVerwijderen
  45. geweldig mooi,wat een werk,je raakt niet uitgekeken.zoveel technieken en dingetjes,de drieluik van Let's Get Bizzee,leent zich er echt voor, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Verrassend dat hoppen! Voor je creaties heb ik maar 1 woord; SCHITTEREND! Wil je graag blijven volgen!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtig. Ik heb dit drieluik ook liggen. Je hebt er iets moois van gemaakt.
    Groetjes
    Anja Heuvelsland

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dat ziet er geweldig mooi uit Monique, een lust voor mijn oogjes. WE hoppen weer verder. G.r anja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een plaatje weer! Was ook al een fan van dat kastje welke je hebt gepimpt van Let's get Bizzee, maar deze mogen er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtig drieluik heb je gemaakt, Monique. Echt hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Monique,

    Wat is het weer een super mooie creatie die je heb gemaakt prachtig!!
    Ik ga snel verder kijken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat een hoop werk heb je eraan gehad.
    heel erg mooi is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super wat een mooi drieluik is het geworden!
    Ik heb ogen tekort.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Monique,
    Wat ziet het er weer geweldig uit en ik vind het altijd zo fijn dat jij er linken bijgeeft, zodat ik het artikel kan terugvinden. Creagroetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi,
    Wat een kunstwerkje weer. Blijft zo leuk om een kijkje te nemen op je blog. Ik heb het van de week al gezien, maar zag je naam staan bij de bloghop dus laat hier maar een berichtje achter. Ben benieuwd of er vandaag nog iets komt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Deze is ook weer zo mooi geworden Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Schitterend gemaakt hoor,

    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. deze is ook al zo mooi. geweldig gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Prachtig gedaan met een mooie kleurcombinatie.
    Super om te zien!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow, wat schitterend, ik ben er stil van! Wat een supergave creatie, het is puur genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heel mooi Monique. En het papier en de bloemen zijn ook geweldig!!! Hop weer verder lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wow Monique
    Dit is echt prachtig. Ik vindt je bloemen en papier ook weer heel mooi. Nou ik hop nog even bedankt voor de inspiratie.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een schitterend mooi werkstuk, Monique. De kleuren, het papier en de bloemen, super.
    Groetjes,
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wow, wow, wow, wat moooooiiii! Wat een schitterende creatie heb jij hier tevoorschijn getoverd! Zo mooi gekleurd ook! Ben echt diep onder de indruk. Heb al vaker je blog bezocht en kom zeker weer langs. Wat een leuk idee die blog hop. Ben weer benieuwd wat voor moois de volgende heeft gemaakt.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Een prachtige creatie waar je naar blijft kijken. Wat een mooie dingen heb je hierop verwerkt. Echt super gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauwwwww Monique
    wat een waanzinnig mooie creatie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  67. I love everything about your little creation! ~Terry Y.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Absolutely gorgeous! Love the stunning flowers and sweet Tilda, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  69. This is stunning!!! Manique! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen