zondag 28 december 2014

En de winnaar van de Advent #24 is .........


Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve berichtjes en goede wensen die ik heb mogen ontvangen! Super!

De winnaar van de Magnolia Advent #24 is geworden:

Anita H

Anita van Harte Gefeliciteerd met je prijs!!!

Ik wil je vragen mij even een mailtje te sturen zodat ik je adres aan Magnolia door kan geven.
Mijn mail-adres is: k.lokhorst@planet.nl

Rest mij nog iedereen een heerlijke Jaarwisseling toe te wensen & een Gezond en Gelukkig 2015!

Veel liefs,

Monique xxx

3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique, Zeer regelmatig bezoek ik je blog om je prachtige kaarten en kunstwerkjes te bewonderen. Door de drukte van de feestdagen was het er nu echter nog niet van gekomen. Nu ontdek ik dus het prachtige kerkje dat je hebt gemaakt. Ongelooflijk mooi!!! Volgens je uitleg heb je een vogelhuisje gebruikt dat de verkrijgen is bij Scrapbookdepot. Ik ben op hun blog gaan kijken maar vind het niet. Ook bij het merk Tando zelf vind ik niets terug. Zijn het huisjes van verschillende afmetingen die je gebruikt hebt? Of verschillende huisjes van één afmeting en heb je zelf de afmetingen aangepast? Weet je misschien waar ze nog verkocht worden? Ik wil het niet helemaal namaken hoor (dat kan ik toch niet), maar zelf iets 'proberen' te maken in dit genre tegen volgende kerst. Alvast bedankt voor je antwoord! Groetjes en een prachtig en creatief 2015 gewenst - Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nique! Ik wil je eerst even bedanken voor je lieve reactie. Wat betreft het vogelhuis, hij is inderdaad uitverkocht bij het Scrapbookdepot. Ik heb even voor je gebeld. Je kunt het nog wel bij Tando bestellen, het heet Multi Birdhouse Kit, mocht dat niet lukken of wil je dat liever niet dan kun je even met Cindy van het Scrapbookdepot contact opnemen. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Veel liefs xxx

      Verwijderen
  2. Heel erg bedankt voor je hulp en je antwoord Monique! Ik ga proberen via Cindy.
    Vele groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen