woensdag 23 december 2015

Magnolia Advent Calendar, the 24th of December!

 
Vandaag is het de beurt aan mij om het volgende luikje van de Advent Kalender van Magnolia te openen.
 
Als je een berichtje voor mij achterlaat op mijn blog, dan ding je mee naar een "Secret Package" van Magnolia. 
 

Deze stolp heb ik bij Kwantum gekocht. In de stolp staat een kerkje. Ik heb dat gemaakt met de nieuwe mallen van Tim Holtz. Ik heb voor de instructies op het blog van Jan Hobbins gekeken. Zij maakt prachtige dingen. Je kunt de Bigz mallen bij het Scrapbookdepot bestellen.
 


Ik heb dit keer Magnolia Mini World stempels gebruikt. De verhoudingen vond ik zo wat beter.


Dit is de stolp van bovenaf gezien. De takjes zijn gemaakt met Thinlits van Tim Holtz en heten Holiday Green. Ik heb 3 kleuren papier als basis gebruikt. Daarna heb ik ze bewerkt met Distress Paint en ten slotte heb ik de takjes met Stickles en ijskristallen versierd. De schattige decoratie komt bij de Action vandaan. Deze zijn bewerkt met Gesso en ijskristallen.


Op deze foto kun je het kerkje wat beter zien.


En zo ziet het kerkje er van bovenaf uit. De witte bomen heb ik bij Praxis gekocht.

 
In het kerkje heb ik en waxine led-lichtje geplaatst.


Dit is het zijaanzicht van links.


De schattige ster aan de voorkant van het kerkje is van Unique Hobbyproducts.

Ik wil je alvast zalige Kerstdagen wensen! Vergeet niet even een berichtje achter te laten als je kans wil maken op het cadeautje van Magnolia.

Veel liefs,

Monique xxx

45 opmerkingen:

  1. Wow! Wow! Wow! You're project is absolutely Gorgeous!!! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ontzettend mooi. Echt super.
    Fijne feestdagen.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita H
    Hallo Monique,
    Zoals altijd een prachtige en waardige afsluiter van de adventskalender!!!
    Een klein stil-leven tafereel in winterse sferen!
    Ik mis het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen toegewenst. Wat heb je dit weer leuk gedaan. Ik ben dol op stolpen. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Stunning" my word it really is so beautiful what a fabulous keepsake to bring out every year just amazing. Love Chanelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness! this is soooo sweet and so festive! perfect for the Christmas table decoration. I love it.
    Have a wonderful Holidays!
    Hugs, t.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely home decor you have made! All the glitter and the cute little Tilda in winter theme is simply stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwww, wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Een heel kunstwerk de kerk. Een prachtig geheel zo allemaal bij elkaar. Leuk gedaan zo ook om in een stolp te zetten.

    Ik wens jullie een fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2016 toe.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf idee.....Hier zou ik nou zelf niet op komen. Prachtig Monique, echt waar.
    Fijne dagen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW!!! I am so impressed! This is Gorgeous! For me -it looks like and Very very old Churtch from Norway.. Made on a special way.. This is so Special.. and meaningful... and the way you have Decorated the glass with Doo Hickeys too.. Beautiful!
    Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Monique!!! this just blows me away!!! what a gorgeous idea and so beautifully done. Its so delicate and intricate! stunning!!! Merry Christmas! Love D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This must have taken you forever to make. But it looks fantastic! Fab work!
    Merry Christmas! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous, such a beautiful Christmas scene you have created. Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning project, love it.
    Happy Holidays. Hugs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Progetto a dir poco meraviglioso. Adoro i tuoi progetti perché sono magici e rispecchiano il tema natale più di ogni altro progetto. Adoro la campana di vetro. Complimenti davvero per il tuo lavoro. Veramente stupendo
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just beautiful Monique, so clever, Have a very happy Christmas xo Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh! It's fantastic project! Happy holidays, mlarisa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow oh wow words alone are not enough to express how STUNNING this is. Wishing you a very merry Christmas love Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer iets moois gemaakt.Het is altijd zo stijlvol gemaakt,en ik geniet ervan om altijd weer een nieuwe creatie van je te mogen aanschouwen.Wil je ook verder een mooie kerst wensen en een mooi creatief 2016.liefs en groetjes Francis XXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowhoo i love your work!!!!!
    Love
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW this is absolut gorgeous hun. I love how you put all this amazing stuff together. It´s so beautiful and sooo cute. Stunning work.
    But I can´t translate your site unfortunately?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Maryann!

      Thank you for your sweet comment! I'll take care for this after the holidays. Sorry! If you have a question for me, just leave a message and I will tell you in English for now. Have a Merry Christmas! Enjoy!

      Hugs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  22. Wow, this is so beautiful. Love it! Thank you so much for the inspiration, Monique. Wish you Happy Holidays.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Monique what a lovely project and so fitting to be the December 24th advent window. I love the dimension and detail. Beautifully done. Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Breath taking beautiful...thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow Monique this is beautiful! Such a fitting project to be the Dec 24th advent window. Beautifully done Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. How gorgeous!!!! your pretty little Christmas village is exquisite. Have a wonderful Christmas and I hop Santa is good to you. Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een plaatje! Prachtig op je kersttafel en zo mooi gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Monique....... Wat weer een geweldig mooie creatie! Ik geniet altijd van je prachtige creatie's op je blog, krijg er veel inspiratie door!
    Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een Gezond, Creatief en Gelukkig 2016 toe.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoals altijd een schitterende creatie.
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow! This is such an amazing project.
    Happy holidays!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wonderful winterlandscape! So adoreable!
    Happy holidays!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful project Monique!
    Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een feeëriek tafereeltje onder die stolp Monique. Het ziet er prachtig uit vind ik.
    Fijne, gezellige dagen toegewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. woow, wat is dit mooi gemaakt!. Ik geniet altijd zo van jouw creaties!
    Fijne dagen!
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Monique .. this is so beautiful shutter!! looks like the most beautiful winter scene <3
    Happy Holiday for you and Good Luck for the coming new year.. cheers!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wow wow... what a stunning creation !
    So many details to look at and love this little village.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Overheerlijk Monique, heb genoten.

    Warme Groetjes
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. So sweet things on your blog! Love it! :)
    Kicki

    BeantwoordenVerwijderen